Hij

Lite worki worki idag igen då.
Det var grymt kul att komma ut idag och se alla glida omkring, ramla (he he skadeglädje) och va allmänt ostabila. Kan väll inkuldera mig själv också. Gjorde misstaget att sätta på min conversen och dom gummisulorna var som rena självmordet. Nu regnar det utanför mitt fönster så jag hoppas snön försvinner isället för att det fryser på och blir ännu värre. Elleeer ? haha kul ju !! Djävulshalt.
Om en halvtimme börjar Big Brodsling och dom idioterna kan man ju inte låta bli att titta på. Hääreeguud ! Lite sömn på det sen så. Ha en småttig kväll !

Kommentarer
Postat av: pauline

jag älskar ditt hår! du ska fan fixa mitt den dagen jag gifter mig! xoxo

2012-02-25 @ 12:43:07
URL: http://paulineekstams.blogg.se/

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0