En dag på stan

med Kerstin & Tessan.
Vi lunchade på Unico och gav varandra lite sena julklappar.
Det har ju inte varit det lättaste för Kerstin att köpa nåt till mig.
Hhaaha
Jag fick ju Sixten & Betty tavlorna i julklapp av min Mod & Pad som även Kerstin hade köpt. Typist. Så alltså idag hade jag inte förväntat mig något eftersom tavlorna får gå till någon annan. Men såklart hade hon en stor påse med sig med en kudde i, som jag sååklaart också redan har här hemma i soffan. Typist. Haha. Men hemtex låg ju bara några steg bort från där vi var och åt så vi gick dit & fick jag byta och välja något nytt. Det vart ju bra tillslut. TACK så mycket ! Fick även Kalles julklappar till mig ♥
Tack för en trevlig dag !

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0