Godmorron

Kalle är ute i Huddunge och kör bil och leker på isen. Det var väll tänkt att jag skulle med. MEN minnen från tidigare år gjorde att jag sket i det där skiten. Kallt å jävlit, haha. Nu är jag hemma i Uppsala. Funderar på om jag ska ta mer ner på stan och kolla butikerna : ) Eller inte. Borde nog ta tag i min mail som är sprängfylld. Jo juste, ingen nyöppning den här veckan heller. Kassadisken är fortfarande inte klar. Det ser lite halvfärdigt ut utan disken så det är lika bra att vänta.
Ikväll är familjen bjuden på 40 års fest på slottet i Västerås. Det liter ju glammigt måste jag säga. Men det är även "bastufest" i Huddunge. Jahaaa.. Vi får se, vi får se...
Ha en bra helg !

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0