Lejonkungen 3D

Imorse när Linnéa ringde och väckte mig ville jag hellst av allt ligga kvar i sängen typ hela dagen. Men det var bara att gå upp. Vi skulle tydligen på bandy. Krimskrams & Teddy lärde ju ha hejjarklack. Deras lag var inte mycket att hurra för dock, förlorade ganska stort. Sämst! Haha
Sen tog vi bussen vidare till Ikea och köpte ett nytt bord...
Hem och montera, svulla pizza, köpa godis och sen somna jag skönt på bion. Haha näej men fan va bra Lejonkungen är ! Vi trodde det skulle vara vi och barnen, men det var en mindre unge där och resten var äldre. Typ vår ålder och uppåt. Haha. Råkade somna en liten stund på slutet där men känner väll att jag inte missat allt för mycket. Hur många gånger har man sätt den nu ? Bäst var den i 3D i alla fall.
MAHAHAHA ser ni likheten??
Vi lekte lejonkungen när vi var i Sälen för två veckor sen.

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0