Sälen 2011

Så mycket bilder men så många oklara suddiga clubbarbilder.
Här har ni en liten resumé på vår tripp i alla fall ♥
Efter att åkt bil i flera timmar, röven var mos var vi framme i stugan.
Såklart värmde vi upp bastun det första vi gjorde. Jag hatar dock att basta så för mig blev det bara några fjuttiga minuter innan jag smällte.
På torsdagen och fredagen försökte vi komma upp i tid och iväg till skidbacken men det gick sådär båda dagarna. Haha. Det var faktiskt sjukt dåligt med snö även i Sälen. Inte många backar som var öppna men vi nöjde oss med de som fanns, och kuuuuul var det !
AfterSki körde vi hårt på, haha ! Så jävla kul.
Mycket dricka och bra liveband och sen ut i backen igen...
Varje kväll har vi vart duktiga och lagat god middag till allehopa.
MYCKET clubba har det blitt också. Varje kväll rättare sagt... Klockrena ställen att gå ut på där !
Linnéa fixar löken till tacosen.
Efter maten försökte vi fixa oss lite partyfina. INTE lätt då det finns en dusch med begrensat varmvatten och en spegel på 5 tjejjer. Haha
Det var dags för nyårsafton.
Vi tjejjer drog till badhuset mitt i Stöten på dagen. Mestadels bara för att låna duscharna och speglarna. Om vi alla hade försökt fixa oss i stugan hade det blivit katastrof.
Jag drog till med en rövarhistoria för killen i kassan så vi kom tillochmed in gratis. Småtti !
Vi lockade håren och allt det där, blev upphämtade och drog hemmåt. Pauline & Christian hade kommit också fressten. Vi korkade upp champagnen och fick i oss lite innan middagen.
Vi hade ju bokat bord på brasseriet i Stöten för tre rätters middag som sen utvecklades till nattklubb. Maten var skiiitgod verkligen DOCK föör lite. Jag var fortfarande skithungrig efter efterrätten. Haha. Sällan.
Hela gänget
Förrätt
Varmrätt. Mmmmm så gott !
KrimsKrams & Teddywisch & Willhelmsdottir
Haha, jag hittar alltid på mina egna smeknamn.
Efterätt, blodpuddingen...
Mihih
När det började närma sig tolvslaget bjöds jag på champagne av Johan & Malin.
Vi kutade ut och kramades (JAG SAKNADE DIG SÅ MYCKET KALLE, när alla stod och pussade på deras respektive ♥), kollade på nyårsfyrverkerierna, eller?? haha Linnéa vurpa och Christian blev klubbad i huvet av en flaska så hela huvet var kras. Några sjukvårdare senare och några glas champagne senare var det helt plötsligt 2012 !!! Herreguuuuud så jävla roligt vi hade.
Dom stängde igen stället runt två på natten så då tog vi en taxi hem. Det knackade sen på på dörren där våra grannar stod. Dom bodde några hus bort och ville ha oss över på efterfest. Vi skämmde ut oss så fort vi kom innanför dörrarna där men med några goa skratt.
Pillerill & nån kille. Haha
Och det var väll typ det nyåret. Tror det var svårslaget !!
Tack hörrnini för några fantastikt roliga dagar  ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha Flarran är större än dig Carroo ;) Sjukt fin du är också, alltid lika tjusig!

2012-01-03 @ 00:41:51
URL: http://saraat.blogspot.com
Postat av: pauline

älskade du! hur gör jag om jag vill sno dina bilder ? går icke ju! din jävla lalala.....<3<3

2012-01-05 @ 09:51:08
URL: http://paulineekstams.blogg.se/

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0