skoooor

Ännu ett par platta skor. Det var oerhört länge sen jag köpte ett par med mördarklack, som jag bara köpte förr. Fan, jag kan knappt gå ut och dansa i klackar längre, det tar kål på mina trampdynor. Det är inte värt det. I alla fall så är detta inga fest skor, detta ska bli mina jobb skor. Jag känner att jag vill ha ett par lite tjusigare skor (snart är det dags att byta ut bootsen) när jag jobbar på face. Det klirrade INTE fint i kassan inte men va faaaan... Linnéa, bjuder du mig på middag ?? Hehe

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det är väl klart att jag gör:) och det fatta man ju!

2012-01-08 @ 23:41:08
Postat av: Mia

Halloj,

jättesnygga skor! Men är de sköna att stå och gå i en hel dag...? Tips: "fotriktigt ögongodis", bekväma och snygga arbetsskor för alla branscher finns på www.jobi.se. Jag gillar ökenkängorna och kilklackssandaletterna bäst, förra årets modell "bodde" jag i!

Ha en bra vår.

Bästa hälsningar

Mia

2012-01-11 @ 10:20:42
URL: http://www.jobi.se

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0