Trevli helg era jävlir

Sitter nersliskad i soffan, kollar på The Voice som inte är så värst bra. Har pratat med Kalle en stund också ♥ Låt den här helgen gå fort, nu vill vi, JAG ha tisdag. Det blir väll att sitta kvar här resten av av kvällen, gå i säng och lyssna på min granne som har fest, dags att klubba igen... Snacka om supskallar. Haha. Imorrn jobbar jag hela dan på Face och på kvällen har vi "middagsmöte" med det andra jobbet på O´Learys. Dags att gå igenom allt viktigt och allt oviktigt till nyöppningen. Ni får ha en bra fredakväll.
Min middag för typ femte gången den här veckan. Assa faaan va god den här pastarätten är. Småttiiiii !

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha. Hoppas grannen nöter favorit låten:P

2012-01-21 @ 00:14:28
Postat av: Jokito

Jaså du tycker om blekksprut, jue.

2012-01-22 @ 15:26:09
Postat av: Carrrrro

Hahaha men ofta! Jag har fan inte läst .

2012-01-22 @ 18:51:57

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0