Tisdag

Idag har Jag & Julia jobbat hårt med lilla shoppen i Forumgallerian.
Nästa vecka är det dags att öppna !
När vi är där och fixar är det otroligt många som kollar in genom glasväggarna och är nyfikna. Även många som frågar när vi ska öppna. Det är ju skitbra ! Hoppas det går bra med mycket kunder och försäljning. Nu ikväll har jag även varit på produktgenomgång med Wella. Vi har inte haft Wella tidigare så hade inte koll på någon produkt men nu efter 1½ timmes genomgång har man lite koll på allt. Blir till att testa det mesta pö om pö hela tiden. Det är först då man på riktigt kan uttala sig om produkterna. Det blir många nya märken mitt hår ska få prova och gå igenom som vi inte haft tidigare. Gillar att testa nytt, nya dofter osv. och få nya favoriter.
Annars då, Kalle kommer hem på TIIIIIIIIISDAAAG !! En vecka kvar. Jag kommer stå först av alla på Arlanda ! Jobbar varje dag fram tills dess så hoppas dom här dagarna går fort.
Nu ska jag värma lite te (fattar inte varför jag fortsätter dricka te om kvällarna ! Det blir nå fel på min kissblåsa. Jag blir sjukt kissnödig när jag dricker te och måste springa upp flera gånger om nätterna.) och äta glass. Verkar som det bara är massa skit på tv ikväll så förhoppningsvis kommer jag i säng tidigt. Hehe. Vi Hörs !

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0