Finally

Precis kollat första avsnittet/andra säsongen av stylisterna, kollat mailen som var bombad med cvn. Ligger nu i soffan helt stendöd från idag. NU är TYP allt klart, massa småfix. Iochförsig är inte kassadisken på plats än men byggmannen har sett mitt önskemål och förhoppningsvis är den klar den här veckan. Nu är jag ledig nån dag. Känns ju helt underbart såklart. KALLE KOMMER IMORRN !! ♥ Men samtidigt känns det som jag har sjukt mycket att fixa och skulle behöva va med på, speciellt den här veckan då vi ska öppna. Ja Ja, det ordnar sig.
Klockan är ställd imorrn igen trots att jag är ledig. Ska fixa lite här hemma, ta en lång dusch och göra mig fin, spruta på mig nya parfymen, ta bussen till Arlanda och sen ska jag pussas och kramas. Det har jag saknat. Fattar inte att sju veckor redan har gått sen han åkte. Just då känndes det typ som vi aldrig mer skulle ses & att vi skulle glömma bort varandra. Det har gått fort och bättre än vad jag trodde. Hoppas de nästa nio veckorna går lika fort.
Ok, nu ska jag sova. Godnatt !

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0