Längtar

Eeeeeeeeen, EN arbetsdag kvar ! Och en kort en, 12-16 imorrn och sen ska jag hem och skriva packlista : ) På tisdag drar vi <3 Det slog mig att jag inte har någon våg. Hur ska jag veta hur mycket jag kan proppa i liksom ? Nån som har en att låna ut ; ) Tänker inte köpa en våg bara för det här, undviker annars in i det sista att väga mig. Har alltid fått hört när jag ställt mig på en våg : Åhh du är underviktig. Men gud va lite du väger. Åhh va smal du är. Bla bla bla bla BLÄÄÄÄÄ ! Även fast jag väger mer nu hatar jag det ändå. Skiter it !! Ok, mission- hitta lånevåg !! Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha jag har en våg om du inte hittar nån :)

2012-07-14 @ 22:38:04
Postat av: Emelie

Hos oss apelgatan finns det en våg att låna :)

2012-07-15 @ 00:39:31
Postat av: Carro

Haha TACK hörrni !!

2012-07-15 @ 23:44:17

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0