MOOOOTGÅNGAR

Nej fy! Jag är deprimerad. Multideprimerad. För det första så är det krångel med min lön från Fejjan. Har typ ringt och tjatat som en jävla tjatkärring om att inte min lön kommit Meeeen inget verkar hända???... SEEEEEN fick jag typ årets ångest telefonsamtal igår från killen som äger lägenheten jag bor i. 1 oktober ska gubben ha tillbaka skiten. AAAAAA !! Whata Fuck! Nu är jag snart hemlös också. Nämen vafan! Inga pengar och inget hem. Liiiite deprimerande. Palla flytta hem till Östervåla igen. Omg... Snälla nån, ge er lägenhet till mig!


Kommentarer
Postat av: pauline

hör med tilda hon har en as fin hon kanske ska hyra ut :)

2012-07-30 @ 08:09:06
Postat av: pauline

hör med tilda hon har en as fin hon kanske ska hyra ut :)

2012-07-30 @ 08:09:06
Postat av: sandra

mn har ni skrivit ett avtal på en viss tid med bestämda datum så kan han inte tvinga dig att flytta ut innan avtalstiden gått ut.

2012-07-31 @ 23:18:18

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0