The Cabin in the woods

Alltså ?! Moden och Völ skulle gå på bio igår och som sagt så hade jag typ min depp dag igår så jag kunde lika gärna följa med. Dom hade bokat platser till filmen The Cabin In The Woods. Nån skräckis. Hahahaha Mahahag Mohohohoajahah näej jag höll på att dö där inne i salongen. Den var så jävla roligt, sjukt dålig men askul! Vilket jävla skit. Det ballade ju ur totalt. Fan, skrattade mer än vad jag gjort av en komedi nånsin. Om ni har en sjukt tråkig kväll och sett varenda bio som visas just nu då kan ni gå och slösa pengar på den annars måste jag säga att den var klart bland de sämsta filmer jag sett. Sämre än sämsta Bskräckis. Hahaha


Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0