Kanske får sova i lugn och ro ????

HAAALLLELUUUULJAAAAAAAA
Slisk tjejjerna som bor ovanför mig och som verkar vara så jävla klumpiga lever om i trapphuset och bär saker upp och ner. Snälla säg att dom ska flytta eller helst av allt blivit utslängda. Gud va oerhört skönt det skulle vara. Alltså jag har ju skrivit om dem förr. Helt otroligt hur mycket man kan låta alltså & deras partyn varje helg ... Ena tjejjen är verkligen stor som ett hus, antar att det är hon som låter som en elefant över mig när hon går. Haha hoppas dom inte läser min blogg. Eller jo fressten, hoppas dom läser.
Idag har jag i alla fall köpt världens finaste påslakan till sängen. Med fååååår på ♥
Jag kommer ju sova som på moln. Cjutigt !

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0