Spontanparty

Jo, igår kväll. Linnéa bjöd ju på tacos hemma hos sig. Till en början var det bara vi två och hennes tränarkompisar. I slutet var vi några fler kan man säga. Haha.
Vi blev sjukt sugna på att gå ut och dansa. Det blev bestämt att vi skulle gå till Birger men vi hamnade på Flurran. Hahahaha assa... Det är ju KOMISKT på det där stället !! Skrattade mer än nånsin, till allt, åt alla & den ända låten som spelades igår natt var Loreens Euphoria. PÅ ALLA DANSGOLV. Men fan så bra det var !
På väg därifrån sen hittade vi en liten vagn som vi fann väääääääääääääldigt rolig. Men jag tror vi var de ända, resten av alla andra trötta människor på stan tyckte nog vi var efterblivna. Haha jag var ju Suupermaaan. I alla fall så tog vi bussen hem till mig, dock fick vi lämna vagnen, fick en utskällning av tjurbussgubben. Men när vi kommit hem hit kommer Linnea på att hon MÅSTE hem. Klockan var då så sent att bussarna tillbaka ner på stan slutat gått. Packar en snabb väska och tar sen en taxi tillbaka till Linnea. Lite disk senare somnade vi tillslut.
Åhh guud, tack för en otroligt komisk kväll. Dock tog jag inte en enda bild, snodde två från Linnea.

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0