Fridaylischös

Ligger i soffan och kollar på One Three Hill. Är inne på femte säsongen nu.
Idag har det varit en bra dag. Inte för något speciellt har hänt egentligen men ibland kan jag känna att vissa dar är bättre än andra bara. Hade en skön sovmorgon imorse och på jobbet hade jag trevliga kunder & något som har stooor påverkan på mig är vädret. Det bästa som finns är fan när våren kommer. Gräset är grönt och jag vaknar om mornarna när det gräsklipparenär igång, det har börjat växa blommor och träden är jätte fina. När jag pratade med Kalle för någon dag sen sa han att han längtade hem och att man faktiskt missar lite när man är borta en längre tid. Det jag tycker han missar mest är när våren kommer, och mig i ett halvår såklart ; ) Hehe. Det har varit 15 grader och sol här i Uppsala idag, Kalle hade sist jag pratade med honom runt 38 grader, eller var det 48? i Afghanistan. Skönt för honom att komma hem snart.
Imorrn jobbar jag i Gränby Centrum igen. Känns som en evighet sen. Dessutom ska jag ha lillsyrran hängandes efter mig hela dagen som min lilla "lärling". Hon behöver lite extra pengar nu under sommaren, eller hon behöver väll alltid pengar den ungen, så vi tänkte att hon kunde få prova på att jobba med oss. Får se hur det går. Blir en lugn helg, inget mer komma hem 05.00 och sen upp och jobba, som förra veckan. Hehe. Ni får ha en trevlig helg i alla fall. Vi hörs väll imorrn eller nåt! Heråååå


Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0