Leeedig Onsdag

En ledig dag. Så himla skönt.
Jag och Mod har gått runt både på stan och i Gränby Centrum. Jag har fastnat för en tunika som jag var på jakt efter men som ännu inte kommit in i butik, men hittade den på internet nu : ) Väldigt somrig!
Förutom lite övriga saker har jag verkligen gjort ett multimega kaaaap idag. Bästa Anton berättade att han/hans padre hade en mc utstyrsel liggandes hemma i min storlek. Han droppade den hemma i Våla och lillsyrran hade testat den och skickade över en bild till mig. Vi är typ likadana kroppsmässigt. Den satt ju asbra. Hoppas den sitter lika bra på mig för nu har jag redan köpt den. 500 spänn, fattar ni hur billigt det är?! Hade fan vart pank som en jävel om jag köpt en ny. Svart, röd och vit, precis som Kalles. Nu kommer vi matcha varandra. Nu har jag visserligen 2 st jackor men det skadar ju inte. Tror mamma skulle komma in till Uppsala snart igen och har den med sig, visar bild då : ) TACK Anton


Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0