Meeen daaaaah

Alltså ursäkta mig, men faaan va trött jag är på människor nu eller dryga trögfattade människor. Jag vet inte hur jag vill ha det på mina jobb. Jag klagar när det är dött och jag klagar när det är mycket folk. Usch. Jo, vi har ju utförsäljning fortfarande, ja, våra lager är ju fullsmåckade med produkter, tar aldrig slut. Och idag har jag jobbat på salongen själv hela dagen och nu på slutet ville jag verkligen bara säga till alla att dra åt helvete. Speciellt alla utlänska tjejjer som kom in. Ja jag får ursäkta men herregud. DAMP ! Vad är det? Vad är det? Vad har man det här till? Vad är det här då? Vad är det för skillnad på dom här två? Vad har man den här till? Och så vidare i typ en timme till. Jag orkar helt enkelt inte vara trevlig till slut. Alltså snälla lilla du, om du frågar efter något så är det ju självklart att jag tar fram det absolut bästa först och det allra bästa för just DITT hår, jag ser ingen anledning till att gå igenom varenda liten produkt i hela salongen och när det är klart ja då ska du fundera lite och komma tillbaka en annan dag... Alltså gaaaahhhh ! Idag räckte helt enkelt inte min energi till. Herregud, en god nattsömn och jag ska nog klara mig igenom morgondagen också. Blääääääää


Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0