Mysig fredagkväll

Linnea och hennes Ching kom in till mig på jobbet igår och bjud ut på lite fredagsmys. Vi tog en varsin drink på det nyöppnade stället i Rådhuset, litet och trevligt & sen gick jag och Linnea vidare till Bullit och svullade. Mycket gott, meeen på menyn stod det att i min burgare skulle det va fin skivad kyckling. Öööööööm noooot !! Det låg typ en HEL kyckling mellan bröna. Haha Gott !
Är på jobbet nu, vill egentligen bara dööö. Min träningsvärkshelvete är outhärdelig!! Jag står fan inte ut. Igår skrattade jag mest åt det men idag är det ännu värre. Hur är det ens möjligt att få denna extrema träningsvärk?? Tanken var att dra till Gävle ikväll och festa med vännerna. Meeen eftersom jag går som en bajskorv vet jag nu inte om det får bli soffan trots allt, man ska ju upp och jobba imorrn igen allafall. Vi får se, Linnea blir väl galen om jag säger att jag stannar hemma. Jaaajaa vi hörs sen !!


Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0