På jobbet

Hallo Hola Witam Szia Ola Merhaba Hallå Salve Hei Ahoj ...
Man vet ju aldrig vilka som läser min blogg.
Om en timme slutar jag och är då bjuden på middag hos Pillerill som förövrigt snart drar till Nörge och jobbar igen. Tråkigt !!
Oh va skönt, då slapp jag laga mat ikväll igen då.
Men alltså vet ni då ???? Åhh juuh ! Precis den veckan då vi drar på Sweden Rock kommer Signe igen. Jag missar precis när hon kommer och missar henne precis innan hon flyger hem igen. Maaaaj Gaaad va sämst !! Inga naglar... För nån sekund tänkte jag först strunta i festivalen men näääej. Haha. Så, antingen får jag låta mina naglar sitta i nio veckor med fetaste utväxten eller så får jag gå till nån annan crapig en gång. Åh va dåligt! Hur ska jag stå ut??


Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0