Sweden Rock

Det blir en festival i år i alla fall.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh, vi ska till Sweden Rock !!!!! Har velat besöka den festivalen lääänge ! Dock blir det en lite annorlunda visit, vi ska nämligen jobba.
18 timmar totalt (av 4 dagar) tror jag det var. Arbetsuppgifterna bli att bemanna huvudentrén, kolla så att alla har giltigt armband och typ kontrollera att besökarna inte har otillåten dricka med sig in på området. Om min "lön" är gratis festivalarmband (2800:-). Ohhhh lätt värt. Hoppas jag.. Så jävla jobbit kan det ju inte va. I alla fall så är det Kalle och massa millitär människor som jag ska dit med.
28 dagar kvar. Småtttttttiiiiii ♥




Wacken 2011

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0