Baka Baka en liten Kaka

Kolla bara vilken fin höst-äppel kaka jag småttade ihop idag :-)


Kommentarer
Postat av: irene

Hej! Jag tycker du är helt underbart duktig på hår och smink! Jag undrar om det skulle vara möjligt "anställa" dig att göra hår och smink på min mamma? Hon ska ut med kompisar och vill känna sig fin och jag tror att du skulle göra det bättre än någon annan. Hör av dig till min mail om du vill ta dig an en underbar mamma på 50 år ;)

2012-10-08 @ 21:20:17
Postat av: Carro

Heej :-) Men gud va underbart! Haha. Vad glad jag blir !! Hittar inte din mail men hör av dig till min så hörs vi där :-) ---> [email protected]

2012-10-10 @ 22:50:39

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0