Alltså Seriöst?

Vad faaaan är problemet? Tre SUGER balle helt ärligt. Är det något fel på min telefon, typ antennen eller har 3 seriösa problem?! Har ALLTID dålig mottagning. Nu bor jag typ MITT I STAN och jag har noll mottagning! Okej visst, det kan vara tjocka betongväggar som kan störa men det är inte det! Åhhh... Har varit in och klagat typ tusen gånger som en annan gammal tjurkärring. Inte fan gör dom ett skvatt åt det heller.- Men oj då, jag bor också i Fålhagen och jag har alltid full mottagning. IN MY AS att du har. Du vågar bara inte erkänna att du jobbar åt sveriges sämsta telefonbolag?? bla bla bla... Ett år har jag kvar på mitt abonemang också, näej ska fan spara ihop pengar och säga upp skiten. Alltså, skaffa Aldrig 3. It Sucks my as!


Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0