Herregud vad sämst jag är

Förr älskade jag att föra "dagbok" här. Vet inte vad det var som gjorde att jag slutade. Ibland går jag tillbaka i arkiven och kollar och skrattar och minns så mycket. Mitt minne som det är är katastrofalt (min chef bad mig köpa en filofax för att jag glömmer allt han säger) men jag har ett väldigt bra bildminne, vilket gör det väldigt kul att gå tillbaka att kolla. Ska verkligen försöka ta tag i bloggandet igen. Inte bara för läsning för familj och vänner samt ovänner utan mycket för mig själv, så kanske man kan minnas lite från tidigare liv. Helt otroligt att det fortfarande är några som kollar in här då och då har jag sett. Mår faktiskt nästan dåligt då. Det finns de som verkligen vill se vad jag har för mig om dagarna, herregud tro det eller ej..
Som det ser ut nu så har jag flyttat ut från Syrran och Jocke. (mitt hem under de fyra månaderna jag inte hade någon lägenhet) Flyttade till en liten 24kvm lägenhet i Fålhagen i helgen. Trivs redan skitbra!! Såå mysigt. Men förutom ett nytt hem så är typ allt som vanligt! Som sagt, jag ska verkligen försöka hålla efter med inlägg här nu framöver... Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0