Hej 2014

Sista tiden har Kalle sagt till mig att börja blogga, vilket jag inte kommer att göra igen meeen var bara tvungen att skriva ETT inlägg året 2014... Det är exakt två veckor kvar till nytt år. 2015. Fan va fort det går. Snart fyller jag tjugofem?... Och snart är det dags för min drömresa till Los Angeles. Den 7:e April åker jag, Djea och Victoria på två månaders semester till staden som jag aldrig kommer tröttna på. Jag ska se till att lägga ut bilder här under tiden. Som jag skrivit tidigare, den här bloggen tänker jag nog aldrig ta bort så länge den inte försvinner av sig själv. Världens roligaste minnen finns i både text och bilder här. Jag vet inte vad jag skrev i det senaste inlägget men ialf så bor jag kvar i Fålhagen i Uppsala, ÄLSKAR det! Jobbar förtfarande på Gränby, Kalle och jag firade 7år tillsammans den 1dec, om en vecka åker vi (jag och Kalle) till Stöten Sälen och skidar loss lite. Där var lite sammanfattning. Händer inte mycket på ett år alltså.. Haha! Nu måste jag sova. Vi har säljtävling på jobbet där jag kan vinna senaste Iphone 6 så måste vara pigg och utvilad så jag orkar vara trevlig mot alla kunder. Godnitt. Juste, mitt nya språk för tillfället är att orata med I. Vadiri?, Godnitt!, Jig hitir dig, Ji och så vidiri.. Men småtti finns fortfarande kvar i mitt språkregister <3

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0